/Files/photogallery/програми розвитку картинка.jpg

Наші педагоги використовують у свої роботі інноваційні технології, а саме:

І молодша група № 1 вихователь Ірина Сергіївна УЖВЕНКО – використовує інноваційну технологію «Вальдорфська педагогіка».

І молодша група № 2 вихователь Ольга Іванівна РАСКОПА – використовує інноваційну технологію «Розвиваючі ігри Джеки Сілберг».

ІІ молодша група № 7 вихователь Любов Федорівна СУСЛОВА – використовує інноваційну технологію «Ф.Фребеля».

ІІ молодша група № 8 вихователь Тамара Пилипівна ШАРАП - використовує інноваційні технології «Сторітейлінг», «Едьютеймент».

Середня група № 3 вихователь Ольга Іванівна ЖУК – використовує інноваційну технологію ейдетики.

Середня група № 6 вихователь Вікторія Миколаївна МАЛИШКО – використовує інноваційну технологію «КІТ» (калейдоскоп інноваційно – ігрової творчості).

Старша група № 4 вихователь Олена Анатоліївна БОГДАНОВА використовує інноваційну технологію наочного моделювання.

Старша група № 5 вихователь Лілія Юріївна МАЛЬЧЕНКО – використовує інноваційну технологію В’ячеслава Воскобовича «Розумний квадрат»

Керівник музичний Лариса Олександрівна КОРЧАК – впроваджує елементи арт-терапії за методикою за К. Орфа.

Керівник музичний Людмила Володимирівна САВІНА використовує евритмію, як засіб музичного виховання дітей дошкільного віку.

Інструктор з фізкультури Оксана Олегівна КИБЕНКО використовує інноваційну технологію «Cheerleading».

Керівник гуртка Олеся Сергіївна РОМАНЧЕНКО використовує інноваційну технологію «Партерний Екзерсис».

У 2022/2023 навчальному році освітній процес у закладі дошкільної освіти здійснюється за Базовим компонентом дошкільної освіти (Державним стандартом дошкільної освіти) нова редакція (схвалений рішенням колегії Міністерства освіти і науки України від 21.12.2010 протокол № 12/1-2 та затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 № 33).

Навчальний план охоплює інваріантну складову у повному обсязі годин, передбачених гранично допустимим навчальним навантаження на дитину, що встановлено наказом МОН України від 20.04.2015 № 446 "Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності" та варіативну складову:

- у групах дітей 2–3-го року життя №1,2,програма розвитку від народження до шести років «Я у Світі», лист Міністерства освіти і науки України від 12.07.2019 № 1/11- 6326;

- у групах 4-го року життя № 7,8 за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина», лист Міністерства освіти і науки України від 23.07.2020 № 1/11- 4960;

- у групі 5-го року життя № 3,6 за освітньою програмою для дітей дошкільного віку "Впевнений старт",лист Міністерства освіти і науки України від 01.08.2017 №1/11-7684

- у групі 6(7)-го року життя № 4,5 за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина», лист Міністерства освіти і науки України від 23.07.2020 № 1/11- 4960;

Парціальні програми:

- Дитяча хореографія. Програма хореографічної діяльності від 3-х до 7-ми років. Навчально-методичний посібник, лист ІМЗО від 18.05.2020 №22.1/12-Г-282;

- Про себе треба знати,про себе треба дбати. Парціальна програма з основ здоровˈя та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку, лист ІМЗО від 04.12.2018 №22.1/12-Г-1049;

- Казкова фізкультура. Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку, лист ІМЗО від 09.07.2019 №22.1/12-Г-627;

- STREAM-освіта,або Стежинки у Всесвіт. Альтернативна програма формування культури інженерного мислення дітей перед шкільного віку, лист ІМЗО від 14.07.2020 №22.1/12-Г-274.

Варіативна складова навчального плану використана таким чином:

З метою:

- засвоєння мінімізованого обсягу знань і вмінь, формування життєвої компетентності з основ здоровˈя та безпеки життєдіяльності, реалізації варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти (1 одне заняття на місяць у всіх вікових групах);

- формуванню гармонійного природного фізичного розвитку дітей через наскрізний ігровий метод вправляння, своєрідну театралізацію рухової діяльності дошкільників;

- розвитку хореографічної діяльності у житті дітей дошкільного віку, реалізація варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти організовано роботу гуртка для дітей дошкільного віку «Веселі краплинки» (15-25 хвилин на тиждень в залежності від вікової групи).

КОРИСНІ ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ОСВІТИ

Кiлькiсть переглядiв: 143