Освітня програма КЗ "ЛЗДО № 7 "Золотий півник""
Призначення ЗДО | Догляд, розвиток,виховання і навчання дітей раннього та дошкільного віку. Догляд–створення умов для охорони життя та здоровя дітей, дотримання режиму,здійснення санітарно – гігієнічного та оздоровчого процесів, організаціяхарчування, побуту. Розвиток–умови для формування особистості дитини відповідно до задатків, нахилів,індивідуальних психічних та фізичних особливостей, культурних потреб. Виховання–забезпечення умов для формування у дітей загальнолюдських ідеалів, національно– культурних цінностей, позитивне ставлення до навколишнього світу, людей,життя, до себе. Навчання– створення умовдля спеціально організованих педагогічних форм роботи з дітьми, різних видівїхньої самостійної діяльності щодо інтелектуального та особистісного розвитку. |
Формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності дитини | Умінняприлаштовуватися до умов життя в дошкільному закладі, усвідомлення новоїсоціальної ролі „Я дошкільник”, особистісної активності у встановленні зв’язківз оточуючим, дотримання правил в групі, прагнення до розвитку соціальних контактів та взаємозв’язків. Показники життєвоїкомпетентності дитини реалізуються через: провідну діяльність дитини дошкільного віку: - предметно– практичну - спілкування - ігрову - трудову - пізнавальну форми активності дитини: фізичну соціально – моральну емоційно – вольову пізнавальну мовленнєву художньо – естетичну креативну розвиток базових якостей особистості: самостійність людяність працелюбність самолюбність спостережливість відповідальність розсудливість справедливість самовладання |
Виховання елементів природодоцільного світогляду, розвиток позитивногоемоційно-ціннісного ставлення до довкілля | Готовність та прагнення дитини одержувати, шукати та переробляти інформацію про об’єкти природи та пізнавальний інтерес до дослідницько – експериментальної роботи, відчувати себе як частину природного довкілля, проявляти позитивні емоції до об’єктів природи: лагідність,тривожність, співчуття, допомогу, турботу та інше за допомогою вербального та невербального мовлення. |
Утвердження емоційноціннісного ставлення до практичної та духовноїдіяльності людини | Відтворення певних зразків та норм поведінки, оцінка понять ”добре,погано”, формування моральних норм та загальнолюдських цінностей: добро, зло,справедливість, щедрість, ввічливість, чуйність, гостинність, працелюбність,людяність, правдивість, гуманність (за В.О.Сухомлинським), духовно – культурне зростання засобами національної культури та мови, патріотична налаштованість. |
Розвиток потреби в реалізаціївласних творчих здібностей | Долучення дітей до різних видів мистецтва: образотворчого, музичного,театралізованого, розширення естетичного світогляду, розвиток мистецько –комунікативного досвіду засобами співів художнього слова, слухання музики,театралізації що формують розкутість, впевненість, особисту творчу активність,володіння голосом, тілом, мімікою, жестами. |
Наступність між дошкільною та початковою ланками | Взаємодія ЗДО з ЗЗСО та сім’ї в організації сприятливих умов доуспішного шкільного навчання, продовження гармонійного природного розвитку,виховання, навчання, започаткованих в ЗДО, яке має своє продовження в НУШ. |