Освітня програма КЗ "ЛЗДО № 7 "Золотий півник""

Призначення ЗДОДогляд, розвиток,виховання і навчання дітей раннього та дошкільного віку.
Догляд–створення умов для охорони життя та здоровя дітей, дотримання режиму,здійснення санітарно – гігієнічного та оздоровчого процесів, організаціяхарчування, побуту.
Розвиток–умови для формування особистості дитини відповідно до задатків, нахилів,індивідуальних психічних та фізичних особливостей, культурних потреб.
Виховання–забезпечення умов для формування у дітей загальнолюдських ідеалів, національно– культурних цінностей, позитивне ставлення до навколишнього світу, людей,життя, до себе.
Навчання– створення умовдля спеціально організованих педагогічних форм роботи з дітьми, різних видівїхньої самостійної діяльності щодо інтелектуального та особистісного розвитку.
Формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності дитиниУмінняприлаштовуватися до умов життя в дошкільному закладі, усвідомлення новоїсоціальної ролі „Я дошкільник”, особистісної активності у встановленні зв’язківз оточуючим, дотримання правил в групі, прагнення до розвитку соціальних контактів та взаємозв’язків.

Показники життєвоїкомпетентності дитини реалізуються через:
провідну діяльність дитини дошкільного віку:
- предметно– практичну
- спілкування
- ігрову
- трудову
- пізнавальну
форми активності дитини:
фізичну
соціально – моральну
емоційно – вольову
пізнавальну
мовленнєву
художньо – естетичну
креативну
розвиток базових якостей особистості: самостійність
людяність
працелюбність
самолюбність
спостережливість
відповідальність
розсудливість
справедливість
самовладання
Виховання елементів природодоцільного світогляду, розвиток позитивногоемоційно-ціннісного ставлення до довкілляГотовність та прагнення дитини одержувати, шукати та переробляти інформацію про об’єкти природи та пізнавальний інтерес до дослідницько – експериментальної роботи, відчувати себе як частину природного довкілля, проявляти позитивні емоції до об’єктів природи: лагідність,тривожність, співчуття, допомогу, турботу та інше за допомогою вербального та невербального мовлення.
Утвердження емоційноціннісного ставлення до практичної та духовноїдіяльності людиниВідтворення певних зразків та норм поведінки, оцінка понять ”добре,погано”, формування моральних норм та загальнолюдських цінностей: добро, зло,справедливість, щедрість, ввічливість, чуйність, гостинність, працелюбність,людяність, правдивість, гуманність (за В.О.Сухомлинським), духовно – культурне зростання засобами національної культури та мови, патріотична налаштованість.
Розвиток потреби в реалізаціївласних творчих здібностейДолучення дітей до різних видів мистецтва: образотворчого, музичного,театралізованого, розширення естетичного світогляду, розвиток мистецько –комунікативного досвіду засобами співів художнього слова, слухання музики,театралізації що формують розкутість, впевненість, особисту творчу активність,володіння голосом, тілом, мімікою, жестами.
Наступність між дошкільною та початковою ланкамиВзаємодія ЗДО з ЗЗСО та сім’ї в організації сприятливих умов доуспішного шкільного навчання, продовження гармонійного природного розвитку,виховання, навчання, започаткованих в ЗДО, яке має своє продовження в НУШ.
Кiлькiсть переглядiв: 171